Snelle wereldwijde verzending
De meeste standaardzendingen worden verzonden via DHL en DPD Transport. De exacte service is afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling.
Pakketten bereiken hun bestemming meestal binnen 2-5 werkdagen, maar soms duurt het langer. Bestellingen die na 10.00 uur (Central European Time Zone - Brussel) zijn geplaatst, hebben mogelijk 1 dag nodig om verwerkt te worden. Bestellingen die op een vrijdag na 10.00 uur zijn geplaatst, kunnen bijvoorbeeld pas de volgende maandag worden verwerkt en verzonden.
Volg een pakket
U ontvangt een e-mail met uw trackingnummer. Zodra uw zending ons magazijn heeft verlaten. U kunt uw pakket vanaf hier volgen. Het kan tot 12 uur duren voordat deze trackinginformatie beschikbaar is.
Btw en invoerrechten
Sommige landen passen extra invoerrechten of btw toe op zendingen. U bent verantwoordelijk voor dergelijke extra belastingen of toeslagen die uw overheid in rekening brengt om het pakket te laten bezorgen. Glomarket bvba - Ribcap zal ons best doen om de best mogelijke internationale verzendervaring te bieden, maar een groot deel van het proces ligt buiten onze controle en valt onder de controle van de ambtenaren en postsystemen van uw land.
Op de officiële website van de Europese Unie kunt u zien welke extra bedragen u eventueel moet betalen.
We verzenden niet naar alle landen vanwege buitensporige overheidsvoorschriften, hoge fraudecijfers of vanwege import-/exportbepalingen.
Niet-limitatieve landenlijst waar niet wordt geleverd:
- Rusland
- Cuba
- Iran
- Noord-Korea
- Soedan
- Syrië
Als u meer informatie wilt ontvangen, stuur ons dan een e-mail op contact@ribcap.com
Retourbeleid
We doen er alles aan om u de absoluut beste producten te bieden, van hoe ze passen tot hoe ze presteren.
Als u niet tevreden bent met een van uw Ribcap-artikelen, kunt u deze aan ons retourneren voor terugbetaling.
Stuur ons een e-mail op contact@ribcap.com
- 14 dagen retour mogelijk
- Gegarandeerde afhandeling van uw retour binnen 5 dagen
Hoe te retourneren
- Verpak alle geretourneerde artikelen, samen met een afdruk van uw aankoopbevestiging per e-mail en een notitie met het bestelnummer, veilig in een doos. U kunt de doos gebruiken waarin de artikelen zijn aangekomen of een andere doos als u dat wilt.
Alleen onder deze voorwaarden is retourneren of ruilen mogelijk
- Het product vertoont geen zichtbare gebruikssporen.
- Het product komt terug in originele verpakking.
- Het product is niet beschadigd als gevolg van retourtransport.
- Een afdruk van deze e-mail zit in de retourdoos.
- En dit binnen 2 weken na uw aankoop
- Ga naar het plaatselijke postkantoor of een andere transportdienst om het pakket te verzenden. Retouradres voor het pakket:
Glomarket bvba | Ribcap | Office & Warehouse
Zwaarveld 34
9220 Hamme
BelgiëHoud er rekening mee dat de oorspronkelijke verzendkosten niet worden gerestitueerd, behalve in gevallen waarin we een verzendfout hebben gemaakt.
We kunnen u helpen uw artikel(en) te retourneren voor terugbetaling of omruiling (exclusief verzendkosten) zolang het artikel in ongebruikte staat en de originele verpakking intact is. U hoeft alleen te betalen voor de retourzending.
Sommige landen leggen mogelijk extra belastingen of heffingen op en als dat het geval is, zijn deze de verantwoordelijkheid van de klant. Pakketten worden teruggestuurd naar België als ze niet worden opgeëist, en in deze gevallen kunnen we de verzendkosten niet terugbetalen. De tijd dat een land een pakket bij de douane vasthoudt, varieert en we hebben geen middelen om contact op te nemen met deze kantoren.
- U ontvangt een e-mail zodra we uw artikelen hebben ontvangen en wanneer een terugbetaling is uitgevoerd.